Software by iDocta
De sleutel tot optimaal printbeheer
iDocta heeft zorgvuldig software geselecteerd als aanvulling op onze uitgebreide printoplossingen. Als de ultieme one-stop-printershop begrijpen we dat software tegenwoordig essentieel is voor een efficiënt printerpark. Onze softwareoplossingen omvatten oplossingen voor efficiënt printen, scannen naar cloudtoepassingen en een dashboard om uw printers op afstand te beheren en evalueren.
Daarnaast staan onze toestellen in verbinding met verschillende toepassingen om onze service te optimaliseren. Ontdek hoe onze software jouw ervaring met onze service naar een hoger niveau tilt.
TrueMPS
Al uw printers in een handig dashboard
Om het overzicht en de transparantie te behouden over uw printpark wordt TrueMPS bij alle iDocta klanten gratis geïnstalleerd. Met TrueMPS heb je een dashboard van alle printers in uw bedrijf. Het houdt overzicht van de afdrukvolumes, maakt evoluties inzichtelijk en het is een handige tool om uw overeenkomst met iDocta jaarlijks te evalueren.
Met een remote toepassing zorgen we ervoor dat iDocta klanten ten allen tijde op een overzichtelijke manier zicht hebben op het verbruik van de printers!
Ecologische voetafdruk
Met TrueMPS kunnen we je ecologische voetafdruk berekenen. Hoeveel bomen moet je planten om je CO2 uitstaat van de prints te compenseren? Je kan kiezen uit projecten over de hele wereld.
Parkbeheer en evaluatie
Beheer en evalueer je gehele printpark op een eenvoudige manier dankzij een integratie met Google Maps en grafieken die een trend en evolutie in kaart brengen. Alle toestellen die printen worden meegenomen in je rapportage. Geen half werk!
Kostenbesparing
Doordat je gehele printpark overzichtelijk wordt weergegeven, worden ook alle aandachtspunten duidelijk. Welke toestel kost het meest en welk toestel print het meest? Je accountmanager bij iDocta kan je de punten waar verbetering mogelijk is duidelijk maken.
Tonerleveringen
iDocta kan TrueMPS zodanig configureren dat ook de printers (foei) die niet van bij iDocta komen automatisch verbruiksproducten geleverd krijgen. We kunnen instellen wanneer en naar waar er verbruiksproducten worden opgestuurd. Bovendien labelen we de producten zodanig zodat je weet voor welk toestel de levering bestemd is!
Print & Share
Je intelligente printerdriver
Ontdek Print & Share: dé slimme printerdriver die uw printproces transformeert. Met Print & Share als uw standaardprinter worden uw taken efficiënter uitgevoerd, wat u tijd en geld bespaart. Het biedt standaardfunctionaliteiten zoals printen naar meerdere printers, e-mailen en tegelijkertijd uw documenten archiveren. Bovendien kunnen we verschillende workflows instellen, zodat elke printopdracht precies verloopt zoals u dat wilt. En dat is nog maar het begin.
Automatische selectie van papierbronnen:
Print & Share kiest automatisch de juiste papierbron voor elke taak, waardoor handmatige aanpassingen overbodig zijn.
Efficiënt archiveren:
Alles wat u print kan moeiteloos worden gearchiveerd, zonder extra werk. Of het nu naar een lokale map, netwerkmap, FTP, LunaDOC of een ander Document Management Systeem is.
Op regels gebaseerd printen:
Print & Share routeert printopdrachten. Op basis van tekstinhoud, aantal pagina’s en kleurdekking selecteert Print & Share automatisch de juiste printer.
Aanpasbare afdruktaken:
Gebruik de Get More Editor om uw printopdrachten aan te passen met watermerken, paginanummers, notities, logo’s en meer.
Diverse afdrukinstellingen:
Stuur één printopdracht naar verschillende kanalen met verschillende afdrukinstellingen, en zeg vaarwel tegen handmatige instellingen.
Milieuvriendelijk:
Print & Share helpt bij het verminderen van papier, elektriciteit en CO2-uitstoot met slechts één klik, wat uw totale kosten en milieu-impact verlaagt.
Met Print & Share wordt printen eenvoudig, efficiënt en milieubewust.
LunaDOC
Jouw administratie, All-in-one!
Dankzij het digitaliseren van uw documenten in de cloud hoeft u niet langer te zoeken in uw papierstapel. Denk maar aan het noteren van uw uitgevoerde werken per project, de vele bonnetjes en facturen die moeten verwerkt worden. Met LunaDOC lijkt dit in enkele klikken een kinderspel.
Daarnaast kan u offertes in een professioneel jasje opmaken, tijdsregistratie geeft u automatisch een mooi overzicht van de uitgevoerde werken per project.
Er is een volledige integratie mogelijk naar uw boekhoudpakket en/of uw boekhouder.
Samen met de nodige opleiding en support, wordt tijdverlies omgezet naar vrije tijd.
Coming soon! Stay tuned...
Berango en Retina zijn twee baanbrekende softwareoplossingen ontwikkeld om uw documentverwerking te vereenvoudigen en te versnellen. Of het nu gaat om het automatiseren van PDF-acties en het debookletten met Berango of het scannen en analyseren van documenten en barcodes met Retina, deze tools bieden geavanceerde functionaliteiten die uw workflow optimaliseren en uw productiviteit verhogen.